Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2008 14:18 - паметник, паметникът и за паметника
Автор: roniabg Категория: Забавление   
Прочетен: 1411 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 29.05.2008 08:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Така, много съм набрала... Малките деца да отиват да си играят на двора.   Като цяло съм имала един водещ комплекс: комплексът на филолога. Изразява се в досадно, безмилостно и безцеремонно поправяне на езикови грешки на случайни и неслучайни хора; следва изпадане в неудобни ситуации, чувство за поведение като пълен идиот. Филологът, който не е пълен идиот и едновременно с това живее в общество като нашето, е най-разумно да се откаже от тази смислена, но крайно "антихуманна" мисия. Не дръж толкова, това са дреболии, чудо голямо, това ли е най-важното.   Отказах се напълно. От години насам вече ми е все тая кой как пише и говори.   Освободих се от езиковата си критичност и наистина ми олекна. Но все пак, не считам за нормално да загубя наблюдателността си.   Значи, вървим с едни приятели пред НДК в събота и в опитите си да избягваме локвите, зяпаме си в краката и изведнъж - а-ха да забием чела в нещо, което до вчера не беше там.   Сложили паметник на Светите братя. "Сигурно са го открили днес по повод 24 май" - мислим си ние и даже сме развълнувани. За скулптурата няма да говоря, изкуствоведите да коментират съперничеството между този паметник и онзи, грамадния, в другия край на алеята.   С познатите ми решаваме да почетем създателите на нашата прекрасна азбука и спираме насред дъжда, за да се информираме кой родолюбец е надцакал другите. И тук вече ми се отщя, ама съвсем честно ви казвам, направо слюнка ми се образува в устата и добре че не знам как да плюя, иначе щях да изкарам вечерта в полицейското вместо на купона, за който бяхме тръгнали.   "Паметника..."   Не мога да цитирам точната фраза, но категорично думата беше подлог. Смисълът най-общо е "Паметникът е изработен по инициатива на СО, МОН и прочие Д.В.И.Б. в невежите!"


Тагове:   паметник,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. anubhis - :)))))
27.05.2008 17:49
аха,снощи или миналата вечер Мавриков говори точно за това в "Господари на ефира".....:))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: roniabg
Категория: Забавление
Прочетен: 121017
Постинги: 24
Коментари: 146
Гласове: 893
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930