Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2009 14:09 - Носите ли на писане?
Автор: roniabg Категория: Забавление   
Прочетен: 4154 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 11.03.2009 14:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ама че въпрос, нали? Точно тук, където целият смисъл в пребиваването на хората се върти изцяло около писането. Звучи като провокация, ама не е. Съвсем сериозно питам.

За какво се сещате, като стане въпрос за писането като действие? Сигурно са все по-малко хората, за които първата асоциация е как драскат с химикал или молив върху лист хартия. Напълно естествено ми се струва да си представяме щракането по клавиатурите и цялата гама от редакторски функции: разместването на пасажи, връщането за изтриване на излишното, вмъкването на пропуснатото, поправката на грешчици, заличаването на целия файл, отварянето на нов...

Сладка работа си е това писането в наши дни. Ако пък си направиш блог - леле, майчице - не само ще си пишеш всичко, което ти хрумне, ами ще има и кой да те чете, коментира, защитава от лошите или пък - от време на време - да ти натрива носа.

Така е - животът става интересен и забавен с писането по клавиатурите. Само да не ти се налага да пишеш на ръка.

Преди няколко дни ми тръснаха един най-дългите въпросници, които някога съм виждала през живота си. 15 страници със средно по 10 въпроса на всяка. Въпроси от всякакво естество, забавни и неочаквани, за изчерпателни или едносрични отговори, плюс есе на финала. Разполагах с достатъчно време и условия за спокойно писане. Звучи ли като мечтата на блогъра?

Звучи, но има уловка. Любопитната подробност тук е, че въпросникът ми беше даден на хартия и трябваше да го върна попълнен... на ръка. Без напускане на помещението.

Вместо да описвам личните си затруднения, ще ви задам няколко въпроса в тази връзка:

1) Кога последно писахте продължително на ръка?
2) С печатни или ръкописни букви пишете по-бързо?
3) Знаете ли на коя минута от писането на ръка ще ви се схване гърбът?
4) На коя минута ще ви се схване вратът?
5) На коя страница ще се сетите, че някой трябва да чете написаното от вас?
6) На кой час ще започне да ви прекъсва химикалът?
7) Колко пъти трябва да звънне нечий телефон, преди да избухнете?
8) Колко задраскани думи в едно изречение могат да ви накарат да го напишете цялото отново?
9) Кога ръката ви ще откаже?
10) Колко време можете да издържите, след като ви се допикае?
11) В кой момент ще ви се допуши толкова, че да ви иде да зарежете всичко?
12) Ще продължавате ли да пишете след 3-тия час, ако сте поне на 50% убедени, че никой няма да си направи труда да ви чете глупостите?

Чудна работа е това писането на ръка и ми се струва, че в наши дни е по-близко до физическото усилие, отколкото до умственото. Та помислете пак: носите ли на писане?


Тагове:   носите,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kosara2008 - :))))-
11.03.2009 14:16
свежо! ще ти съчувствам ...ако и ти се включиш...:))) пиша по цял ден, смятай от 09 до 19...:)-

понявкогаш пуша, но избягвам...вредно е
цитирай
2. benra - много
11.03.2009 14:20
съм отвикнала да пиша на ръка,макар ежедневно да си водя служебни записки.Но го правя с едни фамозни,разбираеми само за мен съкращения и най-гадното-случва ми се и при ръчно писане да смесвам езици.
Преди време бях напълно убедена,че писмо,което не е написано на ръка не е писмо, че дистанцира.
Е...
Да ти отговарям ли на въпросите?
цитирай
3. roniabg - поне най-любопитните отговори плийз
11.03.2009 14:22
а, бенра? ;)
цитирай
4. benra - веднагически:-)))
11.03.2009 14:30
1. преди около седмица, едно есе
2. на ръка - с ръкописни. Иначе клавиатурнича по-бързо,отколкото мисля
3. не съм се замисляла
4. а...още при самата мисъл
5. хич и няма да съжалявам четящия, достатъчно жестоко е,че го пиша
6. час?малеееееее
7. зависи чий е телефонът. иначе и 3 са достатъчни
8. една
9. вече твърде бързо, на втората страница и получавам тендовагенит
10. хахахахахаха. Не много
11. ми не пуша,ама възможността да пропуша в тази ситуация е голяма
12. ее,не съм мазохист все пак
цитирай
5. roniabg - хех, много сладко
11.03.2009 14:39
малееее... :)
цитирай
6. sowhat - нося начи на писане
11.03.2009 16:06
на тъпи лектори, на смях, на майтап, на самоирония най вече :))

и понеже питаш, ще ти отговоря.
последно писах на ръка снощи. какво ли? хих - ще си направя тест с темата в блога.
пиша с ръкописни букви. предвид факта, че доскоро бях за пореден път студент и липсата на материали съм изписвала по 40 -50 листа на ден.
схващам се след втория час, след петия се схващам цялата.
не ми дреме кой ще ме чете, ползвам сигнатури, но общо взето пиша доста четливо. най лесно се разчитам аз :)
вероятно след 10 я по английски. :) не ми пука кой звъни , освен ако не е от работата, но после задължително им тегля по една сочна
издържам поне до междучасието, иначе около 2 часа докато посетя веце ( е зависи и колко кафета съм изпила :))
в който момент ми се допуши, ставам и излизам.
да :)
цитирай
7. ledzeppelin - Оо..
11.03.2009 16:14
ха-ха.Баси,тва беше най-смешния пост от много време насам. :D Пиша си по много всеки ден,за всякакви неща,от всякакви места;много хора пишат толкова често и по толкова.Ама мнооого,много хора.Много.Направо се разцепват.Теб те е хванала някаква носталгия по добрите стари бели листове и химикалки Шнайдер?Нема да се плашиш - хващай телефонния указател и 'почвай купонЯ.Ръката ми никога не отказва - все пак аз я командвам,а не тя мен. :evil:
цитирай
8. roniabg - цепи,
11.03.2009 16:50
никаква носталгия братле - мускулна треска ме хвана! мани, не съм очаквала.
цитирай
9. thedarkangel1977 - стани студент. . . прекарвай 4 го...
11.03.2009 20:34
стани студент... прекарвай 4 години по 6 часа в писане на лекции /при мен са пове4е години де/... пиши курсови, реферати и т.н.
и ше разбереш отговорите на доста въпроси от анкетката която си пуснал...
аз дето бях закоравяло куче в студенските си години, ми се схващаше ръката на 1вия час... а колегите ми окапваха на 15таа минута... или не си даваха зор да записват всичко от материал, щото не успяваха да смогнат с писането...
а не бяха на ти с компютрите...
последното ми голямо и сериозно писане беше като трябваше да правя една личностна характеристика, бяха ме помолили...
ина4е съм изписала доста листи в опит з книга от мен, поради липса на клвиатура и монитор...
ако ще сравнявам клавиатурата с тетрадката - по-лесно е с местенето на абзаци в компа... но... пиша еднакво бързо и на клавишите, и с химикалката...

поздрави за блог4ето :)
цитирай
10. ledzeppelin - 8,
12.03.2009 01:26
похвално.
цитирай
11. ligla78 - нося на писане и то много
12.03.2009 15:44
като се има впредвид, че пиша основно на компа
това ми липсва
,а именно да задрасквам
по няколко пъти отгоре
,отстрани да си драскам нещо друго .Липсва ми!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: roniabg
Категория: Забавление
Прочетен: 121091
Постинги: 24
Коментари: 146
Гласове: 893
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930